سفارش تبلیغ
صبا ویژن

7 ایده متفاوت هدیه ولنتاین برای آقایان

7 ایده متفاوت هدیه ولنتاین برای آقایان

ولنتاین جشن متفاوتی با دیگر جشن‌هاست. هدیه ولنتاین با دیگر هدیه‌ها فرق دارد چرا که برخلاف هدیه دیگر جشن‌ها  یک هدیه کاربردی نیست و بیشتر جنبه فانتزی و یادگاری دارد.  البته این بستگی به هنر و ذوق شما دارد که چقدر این هدیه را بهتر انتخاب کنید ولی مطمئن هستم که تهیه کادو ولنتاین مردانه دغدغه‌ی بزرگتری برای خانم‌ها هست و اصولا آقایان با یک هدیه ساده آماده (??? آقایان) سروته ماجرا را خم می‌آورند و برعکس خانم‌های عزیز دوست دارند که بهترین کادوی ولنتاین برای پسر را تهیه کنند.

ولی برای همسر یا نامزدمان چه چیزی بخریم؟ هدیه انتخابی شما باید حسی را منتقل کند که همواره بین شما مشترک است. باید به این موضوع بسیار دقت کنید. یعنی ممکن است من به یک هندزفری نیاز وافری داشته باشم ولی دوست دارم در روز ولنتاین از همسرم یک قاب عکس با تصویر خاطره‌انگیز از خاطراتمان هدیه بگیرم نه یک لزوما یک هندزفری!

 

همچنین بسته بندی هدیه ولنتاین هم اهمیت ویژه ای دارد که قبلا درباره آن در وبلاگ روسیلی در مطلب هدیه ولنتاین خود را با این ? روش خلاقانه و ساده بسته بندی کنید صحبت کرده‌ایم.

پیشنهادهای روسیلی برای کادو ولنتاین برای آقایان

در ادامه به معرفی چند ایده برای ولنتاین خواهیم پرداخت.

?- قلک عاشقانه!

اگر تازه با هم آشنا شده‌اید و برنامه‌ کارهای بزرگ را در سر دارید پیشنهاد می‌کنم با یک هدیه حساب شده به یار زندگی مشترک‌تان ثابت کنید که می‌خواهید زندگی‌تان را باهم بسازید. یک قلک شیشه‌ای با چند سکه پول داخل آن می‌تواند هدیه‌ای باشد که همیشه شما را به یاد مرد زندگی‌تان بندازد.

rcge_c1.jpg

ظرف شیشه‌ای با کلی شکلات و تزیین زیبا می‌تواند یک قلک عاشقانه دیگر باشد. من خودم یکی شبیه این را دریافت کرده‌ام و بسیار دوستش دارم.

?- جعبه خوردنی‌های خوشمزه

حتما بارها شنیده‌اید که راه قلب مردان از شکمشان می‌گذردمن به عنوان یک مرد اعتراف می‌کنم که کاملا این موضوع صحیح استیک جعبه دوستانی از انواع خوراکی‌های باحال که مورد علاقه معشوقتان است بعنوان جعبه‌ی مخفی که در گوشه‌ای کمد خود خواهد گذاشت و گاهی به دنبالش خواهد رفت می‌تواند بسیار جذاب باشد.

این جعبه می‌تواند پر از انواع شکلات، سس‌های مورد علاقه، تنقلات، نوشیدنی‌های مورد علاقه و …. باشد.

چه چیزی بهتر از یک جعبه خوشمزه انواع خوردنی برای هدیه ولنتاین برای آقایان شکمو

?لباس‌های بافتنی

لباس بافتنی از این نظر جذابیت دارد که وقت زیادی صرف آن کرده‌اید و لحظه به لحظه با عشق آن را بافته‌اید. اصلا کلاه و شالی که مادران برای فرزندانشان می‌بافند نماد عشق است. شما هم می‌توانید این کار را بکنید، کافی است از همین الان شروع کنید و هر شب یک ساعت وقت بگذارید.

 

من اگر چنین کلاه بافتنی را برای هدیه ولنتاین دریافت کنم و مطمئن باشم که معشوقم آن را بافته است محال است با چیز دیگری در زندگی عوضش کنم. یا میتوانید یک کلاه بیسبالی هدیه دهید. 

?- کتاب و موسیقی و فیلم و هر اقلام فرهنگی دیگری

لازم نیست هدیه ولنتاین برای آقایان چیزی باشد که بتواند در دست نگه داردش! مخصوصا اگر عاشق فرهنگ و هنر باشد چه چیزی بهتر از اینکه به مناسبت ولنتاین با هم به یک تئاتر زیبا بروید و یا در یک کنسرت خوشحال شرکت کنید.

همچنین می‌توانید یک فیلم جذاب دانلود کنید و با کلی هله هوله و به مناسبت ولنتاین بنشینید و در کنار هم تماشایش کنید، هدف این است که بهانه‌ای پیدا کنیم برای خوشحال بودن و عاشق هم شدن.

 

چه چیزی بهتر از لحظه‌های خوب با یک فیلم خوب در کنار هم به بهانه شب ولنتاین

 

درباره هدیه بخوایند: کانال هدیه مردانه

?- یک گجت دوست داشتنی

خوب هر قدر هم که بخواهیم عاشقانه‌ باشد، همه پسرها یک طرفشان عاشق چیزهایی مانند فوتبال! تکنولوژی! و ماشین یا چنین چیزهایی است. یک مجسمه مینیاتوری از چیزی که خیلی دوستش دارد می‌تواند ولنتاین امسال شما را خاطره انگیز کند.

اگر عاشق تکنولوژی است می‌توانید چیزی مانند یک دستگاه VR یا یک لنز برای گوشی به او هدیه بدهید. چیزی که لزوما نیاز وافری به آن ندارد ولی از داشتنش خوشحال می‌شود.

یک گجت تکنولوژیک که نیاز اساسی به آن ندارد ولی از داشتنش لذت می‌برد

?- کارت تبریک ولنتاین

خوب اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست ندارید زیادی هزینه کنید و در عین حال کارتان شیک باشد و دلنشین و یا اینکه اگر سال های زیادی از رابطه‌تان می گذرد و دوست دارید که کمی متانت به خرج دهید ?? پیشنهاد می کنیم از کارت تبریک های ساده و خلاقانه برای هدیه ولنتاین آقایان استفاده کنید.