سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

بهترین روش های مهاجرت به کانادا

کانادا از جمله کشورهایی است که در کنار دیگر کشورهای آمریکایی و اروپایی برای جذب دانشجویان لایق و برتر سراسر جهان، بورسیه تحصیلی رایگان می‌دهد.

با توجه به اینکه تعداد ایرانیان ساکن این کشور بسیار زیاد است، شرایط زندگی آن نسبت به دیگر کشورها بهتر بوده، بعد از تحصیل در این کشور می‌توانید راحت‌تر برای دریافت اقامتش اقدام کنید.

 

کانادا از پهناورترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های مختلف اقدام می کنند. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود.

 

سطح بالای رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالای زندگی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه های بالای زندگی در این کشور گاه مهاجرت به کانادا را با مشکل روبرو می کند.

 

بسیاری از افراد تمایل دارند برای مهاجرت به کانادا اقدام و بر اساس شرایط خود نظیر سن، تحصیلات، سابقه کاری و غیره، راه های ورود به کشور کانادا را بررسی نمایند. برای مهاجرت به این کشور پر درخواست، اطلاع از شرایط و روش های ورود کمک بسیاری به متقاضیان این امر می نماید. کانادا کشوری با 33 میلیون نفر جمیعت است و پس از روسیه دومین کشور پهناور دنیا محسوب می شود.

 

این کشور از سه سو با اقیانوس منجمد شمالی، اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام و از جنوب با آمریکا همسایه است و از این سو یک کشور سردسیر محسوب می شود که نسبت به مساحتش جمیعت کمی دارد. قانون در این کشور به شکل Common Law می باشد، بدین معنا که در شرایط خاص قاضی یا دادستان می توانند خلاف قانون اساسی حکم کنند که این امر کانادا را به کشوری راحت برای زندگی بدل کرده است و سالیانه تعداد بسیاری به این کشور مهاجرت می کنند.

 

مهاجرت به کانادا در سال 2021 از راه های مختلف امکان پذیر می باشد که عبارتند از:

 

ویزای توریستی کانادا

ویزای سرمایه گذاری کانادا

ویزای خود اشتغالی کانادا

ویزای ازدواج و نامزدی کانادا

ویزای تولد کانادا

ویزای کاری کانادا

ویزای تحصیلی کانادا

دلایل مهاجرت به کانادا

چرا کشور کانادا بهترین کشور برای مهاجرت است؟ همه ما می دانیم که کشور کانادا همه ساله از سیل عظیمی از مهاجران و پناهندگان استقبال می کند. حتی آمار و ارقام حاصله از مطالعات میدانی هم مبین این جایگاه برتر این کشور می باشد. مثلا، بنا به مطالعه انجام شده توسط U.S News and World Report، کشور کانادا پس از آلمان، دومین کشور مهاجر پذیر دنیا رتبه بندی شده است. دلایل اساسی مهاجرت به کانادا:

 

اقتصاد قوی

نرخ بیکاری 8.9%

فرصت های کاری بالا

تنوع قومی

فرهنگ کانادایی

تامین اجتماعی در کانادا

قوانین مهاجرتی راحت

اصولا ورود به کشور کانادا به چند فاکتور اساسی بستگی دارد؛ اول از همه، هدف شما از مهاجرت به این کشور چیست؟ تحصیل، کار، گردش، دیدن خانواده و غیره فاکتور بعدی تعیین کننده مدت اقامت شما در این کشور است. شما به عنوان مهاجر مایل هستید که تا کی در کشور کانادا اقامت گزینید؟ بلند مدت یا کوتاه مدت؟ فاکتور بعدی، شرایط شما می باشد. آیا شما تحصیلات، تخصص یا مهارتی دارید یا خیر؟ افراد با توجه به 3 فاکتور فوق الذکر، تصمیم به زندگی در این کشور می گیرند.

 

برای آشنایی بیشتر با روش های ذکر شده پیشنهاد می کنیم حتما به یکی از سایت های مهاجرتی مراجعه کنید اما در مورد انتخاب شرکت مهاجرتی اگر نظر ما را بخواهید شرکت رایا بین الملل یکی از شرکت‌های فعال و معتبر در زمینه دریافت بورسیه‌های تحصیلی است که می‌تواند برای تسریع این فرآیند و افزایش احتمال موفقیت، به شما کمک کند. برای اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این شرکت، شرایط دریافت بورسیه و... بهتر است وارد سایت آن شده و با مشاوران خبره این شرکت ارتباط بگیرید.

منبع : رایا بین الملل مهاجرت تحصیلی هوشمند  internationalraya.com