سفارش تبلیغ
صبا ویژن

فروش اقساطی خودرو

به گزارش خبرگزاری موج، برای داشتن یک زندگی مرفه و پر آسایش، مؤلفه‌های بسیاری اثرگذار هستند که یکی از آنها، داشتن یک خودرو شخصی است. داشتن خودرو شخصی یکی از مواردی است که می‌تواند کیفیت و رفاه زندگی اشخاص را افزایش دهد. افراد برای رفت و آمد سریع‌تر درون شهری و برون شهری، به یک خودرو نیاز دارند. وضعیت اقتصادی، تورم و گرانی شدید باعث شده است برخی از مردم توانایی خرید یکباره خودرو را از دست بدهند. این واقعیت جامعه است که بسیاری از افراد نمی‌توانند مبلغ مورد نیاز برای خرید یک خودرو را به یک باره پرداخت کنند. در چنین شرایطی، مراجعه به مراکزی که به امر فروش اقساطی خودرو می‌پردازند می‌تواند انتخاب بسیار خوب و کمک کننده‌ای باشد. اما بابد دانست که در هر امری، پیدا کردن بهترین شرایط و بهترین مرکز پیش از مراجعه بسیار اهمیت دارد، اقدامی که می‌تواند سبب مزایای مادی نیز شود. به همین جهت، امروز قرار است به شما یک مرکز فروش اقساطی خودرو معرفی کنیم، مرکز فروشی که به داشتن بهترین شرایط در این زمینه معروف است. در ادامه با شرایط و ویژگی‌های شرکت فعال و موفق سایا خودرو در امر فروش اقساطی خودرو آشنا خواهید شد.

f1_ygns.jpg

اقساط کم با هزینه مناسب

اگر سری به شرکت‌های فعال در زمینه فروش اقساطی خودرو بزنید متوجه خواهید شد که حداقل مبلغی که برای پرداخت قسط در نظر می‌گیرند نیز باز مبلغ قابل توجهی است که بسیاری از افراد توانایی پرداخت آن را ندارند. بسیاری به دلیل بالا بودن قیمت قسط‌ها نیز قید خرید اقساطی خودرو را نیز به کل می‌زنند و مجبور می‌شوند برای همیشه بی وسیله باقی بمانند. در میان بازار چنین شرکت‌هایی، شرکت‌هایی نظیر سایا خودرو نیز وجود دارند که حداقل‌هایی نزدیک‌تر به حداکثرهای جامعه را در نظر می‌گیرند تا افراد با بودجه کم نیز بتوانند به خودرو مورد علاقه‌شان برسند. مراعات جیب مشتریان را کردن، از ویژگی‌های جالب توجه سایا خودرو است که در مورد همه محصولات این شرکت صدق می‌کند و فروش اقساطی پژو پارس دوگانه و سایر محصولات این شرکت تحت آن، باعث شده است بسیاری به آرزوی خود در مورد خرید خودرو شخصی برسند.

انعطاف‌پذیری در امر پرداخت

همان طور که گفته شد در سایا خودرو اقساط مناسبی را برای خودروها در نظر می‌گیرد اما از آن بهتر این است که، همین اقساط کم مقدار نیز می‌توانند با توجه به بودجه و شرایط مشتریان تنظیم شوند در حالی که در سایر مراکز فروش اقساطی خودرو چنین چیزی ممکن نیست. معمولاً در آنجا شما با اقساط از پیش تعیین شده‌ای رو به رو خواهید شد که غالباً امکان تغییر را هم ندارند و در صورت عدم توانایی پرداخت آنها، باید قید خرید خودرو را بزنید و هیچ ملاحظه‌ای در مورد بودجه و شرایط شما در نظر گرفته نخواهد شد اما در سایا خودرو می‌توانید با شرح شرایط و توان پرداختتان، اقساطی مناسب‌تر نظیم کنید تا در پرداخت دقیق و به موقع آنها به هیچ مشکلی برنخورید و از این جهت در آسایش و راحتی باشید.

دارا بودن مجوزهای لازم

این که افرادی به نام کلاهبردار در هر جامعه‌ای وجود دارند مسئله‌ای غیرقابل انکار است. دادگاه‌ها امروزه پر هستند از افرادی که اصطلاحاً مال باخته نامیده می‌شوند اما برخی از آنها حاصل تلاش و کار کردن در کل مدت زمان زندگی‌شان را به غفلت و سرسری گذشتن از مسائل مهمی نظیر محتاط عمل کردن باخته‌اند. یکی از موارد شایع کلاهبرداری، همین مسئله فروش اقساطی خودرو است. افرادی با دست و پا کردن یک شرکت ظاهری، شروع به فروش اقساطی و حتی نقدی خودروهایی می‌کنند که وجود خارجی ندارند. افراد بسیاری با فریب خردن از ظاهر شرکت و فروشندگان به ظاهر مشتری پسند، مبلغ هنگفتی را به عنوان پیش پرداخت به آنها تقدیم می‌کنند و به انتظار خودرویی می‌نشینند که هیچوقت وجود نداشته است. از انجام چنین اتفاقی می‌توان از طریق چک کردن مجوزهای شرکت‌ها جلوگیری کرد. اما بدانید که شرکت سایا خودرو، یکی از بهترین‌ها در زمینه فروش اقساطی انواع خودرو نظیر فروش اقساطی ساینا، دارای تمامی مجوزهای لازم است تا خیال مشتریان عزیز را از همه جهت راحت کند تا بتوانند بدون نگرانی جهت خرید خودرو به آن مراجعه کنند و خودرو مورد نظرشان را ابتدا دریافت کرده و سپس پیش پرداخت لازم را پرداخت نمایند.

تحویل فوری

یکی از نگرانی‌های شایع در افرادی که قصد مراجعه به مراکز فروش اقساطی خودرو را دارند؛ این است که از دیگران شنیده‌اند تحویل خودرو اقساطی مدت زمان زیادی طول می‌کشد که در مواردی درست است. تحویل بلند مدت برخی از مراکز سبب به وجود آمدن این تفکر شده است و سبب عدم تمایل بسیاری نسبت به خرید اقساطی شده است چرا که پرداختن قسط‌های چیزی که عملاً آن را ندارید و مدام باید در انتظار آن باشید برای همه مسئله‌ای به شدت ناخوشایند است. اما جالب است بدانید در مراکزی نظیر سایا خودرو چنین نیست. تحویل فوری و بدون معطلی، حتی تحویل

 

یک ساعته نیز در این مرکز فروش خودرو اقساطی ممکن است و مشتریان می‌توانند با سرعت هر چه تمام‌تر، خودروشان را تحویل گرفته و در حینی که از آن بیشترین استفاده و لذت می‌برند اقساط آن را پرداخت کنند.

تنوع بالا

بسیاری تصور می‌کنند امکان خرید اقساطی تنها مختص خودروهای داخلی و ساده ای است که در خیابان روزانه تعداد بالایی را از آنها می‌بینیم و تنها می‌توانند با پرداخت نقدی و یک باره صاحب خودروهای مدل بالا و خارجی شوند. خبر خوش برای سخت پسندانی که مدل‌های بالاتری را برای خرید مد نظر دارند این است که سایا خودرو امکان خرید اقساطی را برای انواع خودروهای داخلی و خارجی فراهم کرده است. به عنوان مثال فروش اقساطی چانگان CS35 یکی از شیک‌ترین و پرطرفدارترین خودروهای چینی موجود در بازار ایران در سایا خودرو صورت می‌پذیرد. خودرویی که کیفیت بالا و ظاهر جذاب آن بسیاری از مشتریان را به سمت خود جذب می‌کند را می‌توان از سایا خودرو برای همه مزیت‌های آن به راحتی خرید.

سایا خودرو

در مطلبی که خواندید؛ با مزایای سایا خودرو به عنوان یکی از بهترین مراکز موجود در حوزه فروش اقساطی خودرو آشنا شدید و احتمالاً می‌خواهید بدانید چگونه می‌توان به سایا خودرو مراجعه کرد. برای مشاهده خودروها و خرید اقساطی از سایا خودرو می‌توانید به سایت آن به نشانی اینترنتی http://www.sayakhodro.com  مراجعه کنید و خودرو مورد علاقه‌تان را با ویژگی‌های شگفت انگیزی نظیر امکان پرداخت وجه پس از تحویل، پرداخت حداقلِ پیش پرداخت، تنظیم اقساط ? تا ?? ماهه بنا به شرایط و توانایی پرداخت و همچنین بدون نیاز به ضامن، به راحتی بخرید.